Veelgestelde vragen

Met veel vragen kunnen we u direct online helpen. Bekijk de antwoorden op vragen die klanten ons het meest stellen.

Wij proberen de producten binnen 1-2 werkdagen bij u geleverd te krijgen. Wij zijn hierbij ook afhankelijk van de snelheid van PostNL.

Nee. U bent niet verplicht een account aan te maken om uw bestelling af te kunnen ronden. Een account is echter wel makkelijk als u uw historie of bestelling in wilt zien. Het aanmaken van een account neemt doorgaans 2 minuten van uw tijd in beslag.

Ja. Wij leveren weliswaar geen zelfgemaakte producten, maar kunnen altijd voor u op zoek gaan naar kinderbruidskleding die wij niet online verkopen. Neemt u hiervoor contact op met info@amorkinderbruidskleding.nl en vermeld uw specifieke wens .

Ja. U kunt altijd een afspraak met ons maken om de kleding te komen passen. Wij hebben geen winkel, daarom dient dit op afspraak te gebeuren. Bovendien ontvangt u dan de volledige aandacht. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar info@amorkinderbruidskleding.nl of bellen naar 06 – 53 23 18 76. Op onze locatie is het mogelijk om zowel contant als per pin te betalen.

Over de mogelijke betaalwijze die wij onze klanten aanbieden verwijzen wij u naar hetgeen hierover is opgenomen onder: https://www.amorkinderbruidskleding.nl/veilig-betalen

Op onze locatie is het mogelijk om zowel contant als per pin te betalen.

Ja. U kunt altijd bij ons ruilen of retourneren (30 kalenderdagen zichttermijn). Ons ruil -en retourbeleid staat uitgebreid beschreven op: https://www.amorkinderbruidskleding.nl/verzending-ruilen-retourneren/

Bestellingen dienen voor eigen rekening geretourneerd te worden.

Ja. Wij leveren ook veel buiten Nederland, zoals België. Indien u vanuit het buitenland een bestelling plaatst dient u hiermee rekening te houden in het bestelproces. Eén en ander staat vermeld op onze website onder: https://www.amorkinderbruidskleding.nl/veilig-betalen

Ons IBAN-nummer is NL08RABO0111319439.